tisdag 13 januari 2009

Langenhagen och stighudar

Har äntligen fått trackingnummer till mitt paket med skidor som kommer från Tyskland. Just nu befinner de sig i langenhagen... Kan vara framme redan innan helgen om det flyter på bra =)
Har också beställt ett par Black Diamond STS stighudar. Lätta till vikten och enkla att packa, föredrog det framför något bättre grepp men otympligt och tyngre. Skall visst vara rätt bra enligt det jag läst mig till på olika skidforum och rätt poppis...

HM från oslo mejlade tidigare. Han skall precis beställa ett par feta lagg han med. Monteras med telis-bindningar... Han peppar som fasiken inför canadaresan tror jag. Man blir ju bara lite avis ;)

Squashresultat i veckan:
Knyckte gem från både Urban & Jesus. Ett av Urban (men riktig kamp om det sista där jag föll med 17-16 till hans fördel) och tre av Jesus som inte hade världens bästa dag på banan direkt.
Ikväll är det match mot skidkamraten. Tänkte försöka klippa till med fem raka vunna gem. (Vi spelar ut alla fem gem i stegen och varje gem ger ett poäng... jag behöver alla för att gå upp tror jag) Foten verkar hålla för trycket, däremot är det värre med musklerna som skriker av smärta när jag går i trappor.

Inga kommentarer: