måndag 9 mars 2009

En månad gick

Vojne.. en hel månad gick och inte en rad skriven här. Har haft en hel del att skriva om men det har helt enkelt inte funnits tid. Jag har pendlat mellan jobb och skidåkning hela februari.

Antal skiddagar: 34!
Känns riktigt kul nu!
Jag har bland annat hunnit vara i Kittelfjäll några vändor (senast i helgen som gick) och Hemavan & Tärnaby. Vi har filmat och fotat en hel del och jag sitter och redigerar material mest hela tiden på kvällarna. Känns som om att det kan bli en kort men kul skidfilm från denna säsongen.

Kroppen verkar hålla nu. Har varit skadefri en hel månad. Nu drar en intensiv squashvecka igång med KM & seriematcher. Håller jag för det så är jag nöjd.

Drar till riksgränsen och filmar om två veckor. Det skall bli sjuuukt kul. Har med mig ett gäng snowboardåkare som håller hög klass. Förhoppningsvis är vädret på vår sida så att vi får sol på dagarna och snöfall på nätterna.

Inga kommentarer: